Blanksma businessloop
Al jaren organiseert de Keukenwarenhuis.nl 20 van Alphen de Blanksma Businessloop. Steeds meer bedrijven schrijven zich in voor de Keukenwarenhuis.nl 20 van Alphen met één of meerdere business teams. Terecht, want de businessloop kan ieder jaar rekenen op een hoop exposure. Dus ook voor jouw bedrijf. In onze brochure lees je alles over de Blanksma Businessloop.
De Blanksma Businessloop kent 3 afstanden:
- De 5 kilometerloop
- De 10 kilometerloop
- De 20 kilometerloop
Als business team kun je rekenen op veel extra's. Denk aan een aparte ruimte in theater Castellum voor alle businesslopers met een bewaakte garderobe. Masseurs om je spieren voor en/of na de loop soepel te maken en een prijsuitreiking op alle afstanden voor de snelste mannen, vrouwen en teams. Na de loop hebben we de Businessborrel waar men met elkaar en alle bedrijven de successen nog een keer kunnen vieren.

Spelregels
Een team bestaat uit minimaal 5 en maximaal 10 lopers (m/v). Bedrijven kunnen met één of meerdere teams inschrijven. Per team loopt men gezamenlijk één afstand 5, 10 of 20 km.Teams kunnen worden geformeerd door elk bedrijf, zowel profit als non-profit De uitslag per team wordt bepaald op basis van netto tijden van de 5 snelste lopers uit één team. De individuele uitslag voor de drie snelste mannen en vrouwen op de 5, 10 en 20 km wordt op basis van de bruto tijden vastgesteld.
Belangrijke informatie
De deadline voor het aanmelden van deelnemers is 28 februari 2023, 23:59 uur. Bedrijven die na deze datum nog wijzigingen in het deelnemersveld hebben dienen deze op de dag van het evenement via een mutatieformulier door te geven.
Bestel uw eigen businessloop running shirt
Zoals ieder jaar kan ook dit jaar ieder bedrijf een eigen 20 van Alphen businessloop running shirt bestellen voor het/de deelnemende business team(s). Dit is het originele running shirt van de 20 van Alphen editie 2023 voorzien van eigen bedrijfslogo of uiting.
Vanaf dit jaar bieden wij je de mogelijkheid om uw 20 van Alphen businessloop shirt nog meer te personaliseren. Bij je inschrijving kun je aangeven of je hiervan gebruikt wilt maken.
Dit jaar hebben wij voor de eerste 800 business lopers weer een verrassing. Deze keer een mooi en veilig hardloop-accessoire dat elke businessloper zal waarderen.

Verkleedruimte
De verkleedruimte bevindt zich wederom in Theater Castellum. Op deze locatie kun je tevens je tas met bezittingen in bewaring geven. Op vertoon van je startnummer krijg je deze weer terug. De organisatie is niet verantwoordelijk voor het zoekraken en/of beschadigen van jouw bezittingen.
Douchen
Er is geen douchegelegenheid aanwezig
Eten en drinken
Op de business locatie is een uitgebreide catering aanwezig. Voor de consumptiebonnen die elk business team ontvangt kun je koffie, thee en andere (sport)dranken bestellen bij de verschillende bars in de foyers van Theater Castellum in de businessruimte of in Eten&Drinken. Aan de finish wordt aan iedere atleet met een startnummer een drankje verstrekt. Op het 5-, 10- en 15 km-punt van de 20 km en op het 5 km-punt van de 10 km is een drankpost aanwezig.










































































