Blanksma businessloop
Hij komt er weer aan: zondag 9 maart 2025 vindt de 58e editie van de 20 van Alphen plaats! Eén van de oudste hardloopevenementen van ons land en het grootste sportevenement van Alphen aan den Rijn en regio. De 20 van Alphen is nog steeds populair en daar zijn wij als organisatie trots op!
Dit jaar is opnieuw de Blanksma Groep sponsor van de businessloop. Met haar sponsoring geeft de Blanksma Groep aan het belangrijk te vinden wat ons evenement voor Alphen en het bedrijfsleven betekent, ook doordat het bedrijf zelf meeloopt op de verschillende afstanden van ons evenement.
De Blanksma Businessloop kent 3 afstanden:
- De 5 kilometerloop
- De 10 kilometerloop
- De 20 kilometerloop
Waarom meedoen met een Blanksma businessloop?
Hét moment van het jaar om weer eens een sportieve uitdaging aan te gaan samen met collega's en zakelijke relaties. Even niet op kantoor, thuiswerken of een meeting online, maar lekker 5, 10 of 20 kilometer hardlopen.
Het is vooral leuk en gezond om met collega's, klanten, leveranciers en andere relaties deel te nemen aan een groot sportief evenement zoals de 20 van Alphen.
Maar hardlopen geeft ook zakelijk gezien veel plezier. Collega's vormen met elkaar trainingsgroepen, het draagt bij aan een vitale werkomgeving en het helpt in je netwerk en mogelijk zelfs carrière. Een evenement als de 20 van Alphen met de businessloop fungeert voor een bedrijf als een prima medium voor vitaliteit en verbinding.
Wat zit er in het businessloop pakket?
- Persoonlijk ontvangst in het Blanksma business centrum in Theater Castellum aan het Rijnplein, vlak bij het start-/finishgebied
- Bewaakte tassengarderobe
- Ruimte voor bedrijfsspandoek
- Vermelding van bedrijfsnaam, -logo en link naar jouw website op www.20vanalphen.nl
- Vermelding van jouw deelname op onze socials en in de 20 van Alphen app
- Vermelding van bedrijf op de startnummers van de deelnemers van je bedrijf
- Prijzen voor het snelste bedrijf per afstand (gebaseerd op bruto eindtijden)
- Massage/verzorging door Louisanne Massage
- Toegang tot de Blanksma business borrel
- Twee (gratis) consumptiebonnen per deelnemer
- Een herinneringsmedaille
- En fotobooth voor het maken van spontane teamfoto's.
Verder is er een speciale verrassing voor de eerste 800 deelnemers die zich aanmelden!
Wat zijn de kosten voor de businessloop?
De eerste inschrijving bestaat altijd uit minimaal 10 startbewijzen. De 10 startbewijzen mogen verdeeld worden over de drie afstanden, dus bijvoorbeeld 7 x 5km, 2 x 10km en 1 x 20km.
De kosten per startbewijs voor de business loop zijn 40 euro (inclusief BTW).
Ontvang korting wanneer in dezelfde bestelling méér dan 10 startbewijzen worden gekocht (5% korting bij 11-20 startbewijzen, 7% korting bij 21-30 startbewijzen en bij 31 of meer startbewijzen: 10% korting).
Per bestelling volgt een factuur of IDEAL-betaalmogelijkheid. Het aanvullen van de bestelling met extra startbewijzen zal een nieuwe factuur opleveren. Het is niet mogelijk de factuur samen te voegen!
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW (9% op de startbewijzen en 21% op de extra's).
Inschrijven businessteams via deze LINK.
Spelregels
Een business team kan worden geformeerd door een bedrijf, organisatie, vereniging of gemeente. Vergeet ook niet aan jouw relaties, leveranciers en andere relaties te denken. Steeds meer bedrijven nodigen klanten en relaties uit om er samen een leuke en vooral sportieve dag van te maken.
Een team bestaat uit minimaal 10 lopers (m/v/x). De lopers kunnen kiezen uit verschillende afstanden: 5 km, 10 km of 20 km. Wanneer minimaal 3 deelnemers mee doen per afstand wordt het bedrijf opgenomen in de teamuitslag.
Belangrijke informatie
De inschrijving is gesloten. Bedrijven die nog wijzigingen in het deelnemersveld hebben, kunnen dit t/m zondag 9 maart zelf wijzigen via hun dashboard. Na 9 maart dienen wijzigingen per e-mail doorgegeven te worden via inschrijven@20vanalphen.nl of op de dag zelf bij het infopunt in Theater Castellum.
Let op! Wil je jouw bedrijfs- of organisatienaam op het startnummer? Meld je dan uiterlijk 17 februari aan. Hierna aanmelden kan nog steeds, echter dan staat er geen bedrijfs- of organisatienaam op je startnummer.
Heb je vragen over de businessloop? Mail business@20vanalphen.nl.
Boost de teamspirit én prestaties: bereid je samen voor!
Wil jij met je collega's goed voor de dag komen tijdens de 20 van Alphen? AAV’36 biedt een unieke kans om als organisatie sportief én goed voorbereid aan de start te verschijnen. Kies tijdens het inschrijfproces voor de optie hardloopclinic en de trainer van AAV’36 neemt contact met je op voor een op maat gemaakte hardloopclinic!
De ervaren trainers van AAV’36 zorgen ervoor dat iedereen, ongeacht niveau, klaar is voor de uitdaging. Samen werken aan techniek, conditie en teamgevoel – een perfecte manier om de band binnen je team te versterken en gezond bezig te zijn.
Mis deze kans niet om samen sterker te worden en het beste uit jezelf en je collega's te halen! Je kunt tot eind januari opgeven voor deze hardloopclinic.
Kleedruimte
De kleedruimte bevindt zich wederom in Theater Castellum, het Blanksma business centrum. Op deze locatie kun je tevens je tas met bezittingen in bewaring geven. Op vertoon van je startnummer krijg je deze weer terug. De organisatie is niet verantwoordelijk voor het zoekraken en/of beschadigen van jouw bezittingen.
Douchen
Er is geen douchegelegenheid aanwezig.
Eten en drinken
Bij de finish krijgt iedere hardloper met een startnummer een drankje. Op het 5-, 10- en 15 kilometerpunt van de 20 km en op het 5 kilometerpunt van de 10 km is een drankpost aanwezig.
In het Blanksma business centrum is een uitgebreide catering aanwezig. Voor de consumptiebonnen die elk business team ontvangt kun je koffie, thee en andere (sport)drankjes bestellen bij de verschillende bars van Theater Castellum.
Deelnemende bedrijven



















































